surf weekend raglan and bridal veil falls

8 maart 2014 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Dit weekend ben ik samen met allemaal andere interns uit auckland naar raglan geweest om te surfen. Zaterdag rond 10 uur vertrok de bus richting raglan. Na een leuk toerritje kwamen we aan bij onze lodge voor die avond wat midden in het bos lag, Met een geweldig uitzicht over zee. later die middag vertrokken we richting the beach om te surfen. In het begin was het even lastig om te Blijven staan maar daarna ging het very well. Dus mischien een nieuwe hobby.! Na het surfen hadden we een goeie bbq met als afsluiter een geslaagd feestje in de barn.

De volgende dag gingen we door na bridal veil falls. Een schitterende waterval met uitgesleten rotswanden waar we een verfrissende duik konden nemen in het water. Eenmaal aangekomen bij de bus bleek dat deze niet meer wou starten dus hebben we een poging gedaan om hem te starten met een andere bus. Alleen de startkabels waren niet dik genoeg. Uiteindelijk dezelfde avond weer heelhuids aangekomen in albany om de volgende ochtend weer op tijd naar stage te gaan.

Greetings